RETURNAREA PRODUSELOR SE SUPUNE URMATOAREI LEGI:

Ordonanţa urgenţă nr. 34/2014 din 11.06.2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative privind regimul juridic al contractelor la distanta:

„Dreptul de retragere

(1) Cu excepţia cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul

beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un

contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor

comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi

fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3)

şi la art. 14.

(2) Fără a aduce atingere art. 10, perioada de retragere

menţionată la alin. (1) expiră în termen de 14 zile de la:

a) data încheierii contractului, în cazul contractelor de

prestări de servicii;

b) ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât

transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în

posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare,

sau:

(i) în cazul în care consumatorul comandă printr-o

singură comandă produse multiple care vor fi livrate

separat, ziua în care consumatorul sau o parte terţă,

alta decât transportatorul şi care este indicată de

consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs;

(ii) în cazul livrării unui produs care constă din mai multe

loturi sau piese, ziua în care consumatorul sau o

parte terţă, alta decât transportatorul şi care este

indicată de consumator, intră în posesia fizică a

ultimului produs sau a ultimei piese;

(iii) în cazul contractelor pentru livrarea periodică de

produse pe o perioadă de timp determinată, ziua în

care consumatorul sau o parte terţă, alta decât

transportatorul şi care este indicată de consumator,

intră în posesia fizică a primului produs;

c) în cazul contractelor pentru furnizarea de apă, gaze

naturale, energie electrică, atunci când acestea nu prevăd

vânzarea într-un volum limitat sau cantitate stabilită, de energie

termică sau de conţinuturi digitale care nu sunt livrate pe un

suport material, data încheierii contractului.

(3) Părţile contractante îşi îndeplinesc obligaţiile contractuale

pe parcursul perioadei de retragere conform prevederilor

prezentei ordonanţe de urgenţă.

ARTICOLUL 11

Exercitarea dreptului de retragere

(1) Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul

informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere

din contract. În acest scop, consumatorul poate alege una dintre

următoarele variante:

a) de a folosi modelul de formular de retragere prevăzut în

partea B in anexă;

b) de a face orice altă declaraţie neechivocă în care îşi

exprimă decizia de retragere din contract.

(2) Consumatorul şi-a exercitat dreptul de retragere în

perioada de retragere menţionată la art. 9 alin. (2) şi la art. 10 în

cazul în care comunicarea cu privire la exercitarea dreptului de

retragere este transmisă de către consumator înaintea expirării

perioadei respective.

(3) Profesionistul poate, în plus faţă de posibilităţile

menţionate la alin. (1), să acorde consumatorului opţiunea de a

completa şi de a transmite în format electronic, pe site-ul

profesionistului, fie modelul de formular de retragere prevăzut

în partea B din anexă, fie o declaraţie neechivocă de orice alt tip.

În aceste cazuri, profesionistul comunică consumatorului, fără

întârziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a

formularului de retragere.

(4) Sarcina probei privind exercitarea dreptului de retragere

în conformitate cu dispoziţiile din prezentul articol revine

consumatorului.

Pentru returnarea produsului trebuie obligatoriu sa notificati in scris acest lucru la adresa de email : office@acoperisuri-faraoneanu.ro sau telefonic la numarul: 0767.766.952  .

Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte (fara lovituri, zgarieturi), inclusiv ambalajul, accesoriile aferente si produsele cadou-bonus (exact ca in momentul receptionarii).

Produsul va fi returnat impreuna cu o copie de pe factura de achizitie si certificatul de garantie in original (in cazul in care pe certificat sunt mai multe produs, se va returna o copie de pe acesta).

Produsul se va returna prin prezenta personala la sediu sau se va trimite prin curier rapid, taxele de curier fiind suportate de catre client.

Produsele se vor returna in maxim 14 zile (calendaristica) de la primirea confirmarii de returnare.

NU SE POT RETURNA URMATOARELE CATEGORII DE PRODUSE:

– Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri

– Software, licente desigilate (Sisteme de operare, aplicatii, antivirusi etc.), jocuri desigilate, extensii de garantie desigilate.

– Cartuse desigilate.

– Imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate.

– Servere sau accesorii pentru acestea

– Produse aduse pe comenzi speciale

– Electrocasnice folosite: masini de tocat, masini de facut paine, roboti bucatarie, storcator fructe-legume, blendere si tocatoare, rasnite

– Produse de ingrijire personala, igiena casei sau personala accesorii medicale desigilate

– Produse identice desigilate in cazul achizitionarii mai multor bucati (peste 2)

– Produse primite cadou la alte produse decat cu conditia unei noi achizitii

– Produse consumabile, care prin natura lor, odata desigilate nu pot fi revandute sub nici o forma

Conform ordonantei mai sus mentionate, politica de returnare a produselor in termen de 14 zile lucratoare se aplica numai persoanelor fizice si numai in cazul produselor livrate prin curier.